1400-04-02 20:19
985
0
75136
نوبخت در گرگان:

مردم با مشکلات و نارضایتی‌هایی در دولت دوازدهم مواجه بودند/ تلاش می کنیم مسیر دولت سیزدهم را هموار کنیم

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفت: در دولت یازدهم اکثر شاخص‌ها مطلوب بود و لذا مردم با این رضایت مندی دولت دوازدهم را انتخاب کردند اما در دولت دوازدهم با تحریم‌های ظالمانه رو به رو شدیم که سبب ایجاد مشکلات و نارضایتی‌هایی در کشور شد.

به گزارش گلستان ما، محمدباقر نوبخت عصر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهارکرد: کشور در محاصره اقتصادی تمام عیار قرار دارد و دشمنان به صورت لحظه‌ای ما را رصد می‌کنند تا راه‌های شریانی را ببندند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افزود: با انسجام ملی در برابر همه تحریم‌ها و دشمنی‌ها ایستادیم و توانستیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به پروژه‌های تصویب شده در گلستان، ادامه داد: در سفر آخر به استان ۳۹ طرح و پروژه مصوب شد که تعهد ما در اجرای این پروژه‌ها ۸۹۳ میلیارد تومان بود و تاکنون هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها پرداخت شده است.

نوبخت بیان کرد: در دو سفر رئیس جمهور به گلستان برای اجرای ۲۶۳ پروژه دو هزار و ۶۳۷ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد اما تاکنون چهار هزار و ۶۲۴ میلیارد تومان پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه مطالبات به حقی از سوی مردم وجود دارد، گفت: تا آخرین روز دولت تلاش می‌کنیم تا مسیر را برای دولت سیزدهم هموار کنیم.

وی اضافه کرد: در دولت یازدهم اکثر شاخص‌ها مطلوب بود و لذا مردم با این رضایت مندی دولت دوازدهم را انتخاب کردند اما در دولت دوازدهم با تحریم‌های ظالمانه رو به رو شدیم که سبب ایجاد مشکلات و نارضایتی‌هایی در کشور شد.

نوبخت گفت: دانسته‌های خود را با افتخار در اختیار دولت بعدی قرار داده و اگر کمکی نیاز باشد در کنار آنها خواهیم بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اظهارکرد: تا پایان دولت دوازدهم بدهی و پاداش بازنشستگان، مطالبات کلزاکاران و پیمانکاران را پرداخت می‌کنیم.

نوبخت گفت: در دولت دوازدهم ۱۳ هزار تخت بیمارستانی تکمیل شد و بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای آنها اختصاص یافت.

اکتشاف نفت و گاز در گمیشان هم در حال انجام است

هادی حق شناس هم اظهارکرد: با تصویب منطقه آزاد اینچه برون امیدواریم راه توسعه گلستان هموارتر شود.

استاندار گلستان با اشاره به زهکشی اراضی کشاورزی در استان، گفت: نیمی از زهکشی های مورد نیاز استان در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شد.

حق شناس به اشاره به بهره برداری از بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه با حضور وزیر بهداشت در روز گذشته، گفت: این بیمارستان توسط بنیاد علوی ساخته و توسط وزارت بهداشت تجهیز شد و این بیمارستان یکی از مجهزترین بیمارستان های منطقه به شمار می رود.

وی بیان کرد: حدود هزار میلیارد تومان برای سدنرماب هزینه شده و امیدواریم از تیرماه آبگیری اولیه مخزن اصلی انجام شود.

استاندار گلستان همچنین با اشاره به پرواز گرگان- اکتائو، اضافه کرد: چهارمین پرواز هم امروز انجام شد و بنا داریم میزان پروازهای این مسیر را افزایش دهیم.

حق شناس همچنین به پرداخت مطالبات نیروگاه علی آبادکتول، گفت: اکتشاف نفت و گاز در گمیشان هم در حال انجام است و امیدواریم که این پروژه موفقیت آمیز باشد.

وی با اشاره به خشک شدن خلیج گرگان، بیان کرد: خشک شدن خلیج گرگان برای چند سال اخیز نیست و البته در این دولت این دغدغه مورد پیگیری قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

  • منبع خبر : مهر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.